10 כלים מומלצים לשיפור השיווק באינסטגרם

אינסטגרם הפכה לפלטפורמה מרכזית באסטרטגיית שיווק דיגיטלי של אנשי שיווק ובעלי עסקים רבים. התוכן בפלטפורמה הוא ויזואלי ומותגים שיוצרים תוכן באופן שוטף עבור הגולשים שלהם צריכים להקפיד על תכון מעוצב, רלוונטי ואיכותי לגולשים. קיימים כיום מאות כלים ייעודיים לאינסטגרם ולשיפור אפשרויות יצירת התוכן והשיווק בפלטפורמה ובמאמר הזה אנחנו נעבור על עשרת הכלים הכי אפקטיביים שמסייעים לכם ליצור תכנים איכותיים יותר ולהגיע לכמות גדולה יותר של משתמשים.

מעוניינים בשירות מקצועי של שיווק באינסטגרם?
השאירו לנו את הפרטים שלכם לקבלת ייעוץ חינם

10 כלים מומלצים לשיווק באינסטגרם

במאמר הקרוב נדבר על כלים המתרכזים ביצירת התוכן עצמו ואיך להפוך אותו לייחודי כדי שיהיה ויראלי ויגיע ליותר גולשים, כלים לבניית אסטרטגיית האשטאגים ולינקים, כלים עבור משפיענים וכלים לעבודה עם גולשים ולקוחות. אז בואו נצלול פנימה.

1. Animoto

הפקה של תוכן וידאו המושך את העין לאינסטגרם זו עבודה שעלולה לגזול המון זמן, אפילו למעצבים ועורכי וידאו מנוסים. אפשרויות הוידאו של Animoto מקצרים עבורכם את זמן העבודה, בין אם אתם יוצרים סרטון רגיל, רילס או סטורי. לתוכנה הזו, שמותקנת על שולחן העבודה במחשב שלכם או בעבודה אונליין, יש תבנית אפשרית ליצירת כל סוג סרטון שאתם רוצים לייצר עבור הקהל שלכם – מדריכים, המלצות, קידום מוצרים ועוד אפשרויות רבות. כך תוכלו לייצר ביעילות תוכן לאינסטגרם שמתאים ליעדי השיווק שלכם ולקצץ משמעותית בעלויות ייצור המדיה.

2. Canva

Canva היא ללא ספק התוכנה הפופולרית ביותר במאמר הזה. לקאנבה יש אלפי אפשרויות עיצוב ומאות סוגי תבניות. ניתן לייצר בה עיצובים מותאמים אישית מאפס או להתאים את אחת התבנית או האלמנטים במערכת עבור הצרכים שלכם. Canva מעולה ליצירת פוסטים מעוצבים או סטורים לאינסטגרם בעזרת יצירת תבניות מותאמות למותג שלכם. בנוסף, ניתן לשתף פעולה על המערכת עם חברי צוות או לקוחות.

CAnva

3. Campsite

Campsite היא לבניית לינקים עבור הביו באינסטגרם. מאז שנוספה אפשרות ה-Swipe Up ואפשרות הטמעה של לינקים ב-Bio (שזה גם המקום היחידי באינסטגרם בו ניתן ליצור לינק קליקבילי) ניתן להעביר טראפיק ישירות מחשבון האינסטגרם לאתר שלכם או לדף נחיתה. Campsite מאפשרת לכם לבנות לינקים חכמים ומעוצבים עם הכלי ולהטמיע אותם בביו באינסטגרם שלכם. אם אתם משלבים את חשבון האינסטגרם שלכם עם Campsite, אתם תוכלו להוסיף תמונות ממוזערות לקישורים שלכם מה שיעזור לכם לייצר הרבה יותר טראפיק. בנוסף, ניתן לעקוב אחר נתוני הלחיצה על ידי המערכת.

4. Linktree

תוכנה חכמה נוספת שפועלת עבור לינקים באינסטגרם זו Linktree. בעזרת Linktree ניתן לתזמן קישורים שיעלו בביו שלכם לפי אסטרטגיית השיווק שבניתם וגם לבנות קישורים חכמים עם גישה נעולה עם קוד עבור לקוחות VIP או חברי מועדון של המותג. התוכנה משתלבת בצורה אוטומטית עם Shopify, WooCommerce ומערכות מסחר אלקטרוני אחרות ועוזרת לאתרי איקומרס להגדיל משמעותית את המחזור החודשי דרך האינסטגרם.

linktree - כלי שעוזר עם שיווק באינסטגרם

5. Shortstack

הכלי Shortstack מסייע לכם ליצור תחרויות והגרלות בחשבון האינסטגרם של המותג או העסק וכך להגדיל משמעותית את אחוז המעורבות בחשבון. בעזרת Shortstack ניתן להגדיר טפסים חיצוניים המתארים את תנאי התחרות או ההגרלה שבניתם ולאסוף את שמות המשתתפים מהתגובות בפוסט שהגדרתם בצורה אוטומטית. בנוסף, ניתן לבקש מהכלי גם למשוך זוכה אקראי מבין כל המשתתפים.

6. Repost

סטורי באינסטגרם הוא המקום הייעודי עבור פרסום מחדש של פוסטים,סטורים ורילס בהם העוקבים שלכם תייגו אתכם. אבל, פרסום מחדש של פוסטים ורילס של משתמשים מובילים הרבה יותר קשה מכיוון שאין אפשרות שיתוף מובנית. לכן, הכלי Repost מסייע לכם לפרסם מחדש תוכן ואת הכיתוב בפרופיל שלכם תוך כדי הטמעת watermark ששומר על זכויות היוצרים של יוצר התוכן המקורי.

repost - כלי שעוזר לשפר שיווק באינסטגרם

7. Sauce

הכלי Sauce עוזר למותגים ולעסקים לעודד אינטראקציות שלהם עם המותג. בעזרת הכלי ניתן לעודד גולשים ליצור תוכן עבור המותג שלכם כמו Social Proof על ידי מעקב אחר תיוגים של המותג וניטור של האשטאגים עם שיוך למותג שלכם ולאחר מכן תוכלו לבחור את כל הפוסטים והסטורים שעלו עם תיוג או אזכור של המותג ולהוסיף אותם לאתר או לחשבון האינסטגרם שלכם על מנת לשכנע לקוחות מתלבטים לפני רכישה. Sauce מסתנכרן עם מערכות מסחר אלקטרוני כך שתוכלו לחבר סרטוני מוצרים של לקוחות למוצרים ביעילות.

8. Woobox

הכלי Woobox מיועד עבור מעקב אחר האשטאגים באינסטגרם. בעזרת הכלי ניתן לעקוב אחר האשטאג או קבוצת האשטאגים הקשורים למותג שלכם לפי בחירתכם. בנוסף, הכלי מסייע גם לבניית תחרויות מבוססות תיוגים, מושך את שמות המשתתפים לפי תגובה בפוסט או תיוג של המותג ולהעניק בצורה אקראית את הזכייה בתחרות שבניתם.

woobox

9. Keyword Tool

כלי מילות מפתח הוא חיוני בכל אסטרטגיית השיווק של העסק שלכם. באינסטגרם הוא משמש אותנו לרענון של האשטאגים ושל מילות המפתח של המותג בפלטפורמה. אתם יכולים להזין כל מילת מפתח בשורת החיפוש ולקבל עשרות רעיונות להאשטגים באינסטגרם. ל-Keyword Tool יש אפשרויות סינון שיעזרו לכם למצוא ההאשטגים פחות תחרותיים מה שיכול לקדם את הפוסטים והסטורים שלכם לתפוצה רחבה יותר. בנוסף, ניתן להעביר את האשטאגים שמצאתם בכלי מילות המפתח בצורה אוטומטית לפוסטים ולסטורים שלכם.

10. ManyChat

ManyChat הוא כלי מעולה המגיב לתיוגים ולהודעות בחשבון האינסטגרם באופן אוטומטי ובצורה יעילה. בעזרת מאניצ'ט, המשמש כצ'אטבוט לאינסטגרם, תוכלו לעזור ללקוחות פוטנציאליים לקבל תשובות מהירות לשאלות שלהם. ניתן לסנכרן את ManyChat לפי תסריט שיחה אוטומטי שלכם עם שאלות ותשובות מובנות מראש על מנת להפנות את הגולש לתוכן או המוצר הרלוונטיים אותם הם מחפשים.

manychat

לסיכום

השימוש בכלים לשיפור מאמצי השיווק באינסטגרם מקל על העבודה שלכם בצורה משמעותית, עוזר לכם לפרסם תוכן מרהיב ומשכנע, עוזר לכם למכור יותר, לייצר בעזרת לקוחות Social Proof ובאופן כללי לנהל את כל הפלטפורמה. במאמר עברנו על 10 כלים מרכזיים שנוגעים בכל ההיבטים של ניהול חשבון אינסטגרם עסקים בצורה מקצועית. בעזרת השימוש בכלים הללו תוכלו להגדיל את חשבון האינסטגרם של המותג שלכם ולהצמיח את העסק.

על הכותב

תמונה של אור

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, חברה המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום ממומן באינסטגרם, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה את עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות: Amazon Web Service, GCP, Linode, Vultr ועוד.

מוגש עבורכם מאת אליצור שיווק דיגיטלי – קידום אתרים במנועי חיפוש.